דרושים לחברתנו
דרוש /ה מנהל /ת משרד ורכש
חברה ותיקה וצומחת בתחום ההנדסה, וממוקמת ביבנה מחפשת מנהל/ת משרד מקצועי/ת, מסודר/ת ואחראי/ת, לניהול כלל משימות המשרד והלוגיסטיקה השוטפת.
תחומי אחריות מרכזיים:
- ביצוע הזמנות רכש שוטפות וכן דאגה לזמינות מלאה של כלל הצרכים המשרדיים.
- ניהול שוטף ומדויק של יומן הפגישות והפעילות של מנהלי החברה והמשרד.
- מכרזים: הכנת והגשת מסמכים, אישורים וניירת נדרשת.
- עבודה שוטפת ומתן שירות מול לקוחות וספקים של החברה.
- ליווי ותמיכה צמודה במנהלי החברה במשימות אדמיניסטרטיביות מגוונות.
ניסיון מוכח בתפקיד דומה של מנהל/ת משרד
ניסיון מוכח בתפקיד דומה של מנהל/ת רכש וכן בתחום שילוח
ידע ביישומי אופיס ואאוטלוק
ידע בסיסי בהנהלת חשבונות
אנגלית טובה
משרה מלאה. שעות העבודה במשרד: ימי א'-ה' התחלת העבודה גמיש בין השעות 7.30 ל- 8.30
קורות חיים יש לשלוח למייל office@enviromanager.co.il
טכנאי הנדסאי /ות שרות /התקנות באתר הלקוח
לחברת ניהול משאבי סביבה אנוירומנג'ר בע"מ, המובילה בתחום ניטור סביבה וארובות דרושים /ות טכנאי /ות שרות / התקנות באתר הלקוח.
ביצוע אחזקות, התקנות וטיפול בקריאות שרות בתחום אנלייזרים גלאים חיישנים, מדידות ומערכות מחושב ובקרה.
פריסת כבילה והתקנת מערכות וארונות בשדה.
הכשרה למתאימים /ות תינתן ע"י החברה.
תנאים טובים למתאימים /ות.
אזורי העבודה: בכול הארץ.
דרישות:
-רישיון נהיגה - חובה.
-ידע טכני יתרון משמעותי.
-הכרות עם חיישנים ומדידים - יתרון.
-ידע במחשבים - יתרון.
-זמינות לעבודה מיידית - יתרון משמעותי.
-נכונות לביצוע שעות נוספות ועבודה בשטח.
קורות חיים יש לשלוח למייל office@enviromanager.co.il